وبلاگ

توضیح وبلاگ من

کنکوری بودن یعنی چی؟

 
تاریخ: 19-05-97
نویسنده: تینا ابراهیمی

سلام دکترای آینده یا نه وکیل ها یا مهندسای خوشگل و سخت گیر امیدوارم حالتون خوبه عالی باشه می خوایم اینجا تو این مقاله راجب به کنکوری بودن حرف بزنیم یعنی چی اصلا .

تو این چند ساله که با دانش آموزا بودم و دیدم فهمیدم که چیزی هست که حتی از پشتکارو و مغز هم واسه کنکور یه ذره مهم تره اون چیه؟ آفرین تجربه است یعنی چی ؟ یعنی کسی که اول سال قبول نمیشه و می خواد دوباره کنکور بده می فهمه چیکار باید بکنه می دونه که چیا راستن چیا دروغ این یعنی چی ؟یعنی می دونه که اون برنامه های تلویزیونی که میان تبلیغ می کنن همش کشکه اولین سال کنکور هی گول می خورد می گفت این این مو سسه اون موسسه اما حالا چی می دونه که فقط کتاب درسی می دونه که کلاس رفتن بی فایده س  می دونه که ناز کردن و پرستاری بیارم نمیرمو و حالا باشه و خوبم و اینا چقدر خطر ناکه  حالا بچه ها شما همچنان با ما باشید ما می گیم چی خوبه اگرم خواستین با مشاورامون در ارتباط باشید بیاید تو کانال ما در تلگرام به نشانی 

@amanj20

در ضمن ما چون اسم و رسممون جا افتاده و واقعا تکمیلیم تا حالا تو فضای مجازی زیاد نبودیم اما دیدیم سود جو ها همجا در کمین اند واقعا ما هم اومدیم تا با تیمی از دانشجو های برتر کمک کنیم و صادقانه و #منصفانه در خدمت باشیم .

مشاوره خواستید با رتبه برترا

@amanj20

۰۹۳۶۲۷۸۱۸۵۴


فرم در حال بارگذاری ...

« چگونه زیست بخونیم؟